Aby uczcić pierwsze 50 lat naszej działalności, stworzyliśmy zupełnie nową identyfikację wizualną i koncepcję. Będzie to duży atut i zmieni sposób, w jaki postrzega nas świat i rynek.
OD 1971 ROKU, ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
Świętując tę przełomową rocznicę pierwszych 50 lat działalności naszej firmy, jesteśmy świadomi, jak ważne jest osiągnięcie równowagi między dziedzictwem przeszłości a dążeniem do przyszłości. Niektóre rzeczy pozostają takie same, takie jak nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój, pionierski duch i podejście zorientowane na ludzi, podczas gdy inne zmieniły się w odpowiedzi na stale zmieniający się świat.
Z tego powodu zdecydowaliśmy się popracować nad naszą Identyfikacją Wizualną, aby dobrze oddać balansowanie pomiędzy historią a innowacyjnością, używając uspokajającego koloru niebieskiego i płomiennej czerwieni.
Na nową i ulepszoną identyfikację składa się 5 elementów:
1. zmieniona wersja projektu fali, która jest znanym elementem logo ICA Group;
2. ICA nowo utworzony system elementów dekoracyjnych oparty na modyfikacji trzech liter składających się na słowo ICA;
3. zastosowanie efektu gradientu koloru, który zmienia się między czerwonym a niebieskim;
4. specjalna wersja logo dla uświetnienia naszej 50 rocznicy;
5. nowa koncepcja, która zawiera w sobie całą wartość dodaną, jaką wnosimy do naszych partnerów: ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
ZNANE LOGO. NOWA FALA
Wiemy, jak ważne jest dopracowanie wszystkiego w najmniejszych szczegółach. Właśnie dlatego przeprojektowaliśmy kultową falę widoczną w logo Grupy ICA, zmieniając jej grubość i cechy. Wprowadzone przez nas zmiany sprawią, że logo będzie bardziej dopasowane do platform cyfrowych i nowych kanałów komunikacji.
ZNAK KTÓRY POPRAWIA NASZĄ KOMUNIKACJĘ
Wszystkie nazwy niosą ze sobą pewien potencjał ekspresji. Poprzez naszą Identyfikację Wizualną chcieliśmy uwolnić siłę wyrazu zawartą w trzech literach naszej nazwy: I, C oraz A. Te trzy litery przybierają dekoracyjną szatę, przechodząc z jednego odcienia w drugi, w drodze ku przyszłości.
WCIĄŻ NIEBIESKI I CZERWIEŃ, ALE W DYNAMICZNEJ ODSŁONIE
Nasze barwy nadal pozostają czerwone i niebieskie, natomiast są oddane w zupełnie nowej odsłonie. Efekt gradientu pozwala przekazać naszą podwójną naturę, symbolizując naszą zdolność do dostarczania współczesnych, zgodnych z najnowszymi trendami i spójnych rozwiązań.
50 LAT, KTÓRE OTWIERA NOWĄ KARTĘ
Logo, które upamiętnia 50 lat historii, jest dobitnym stwierdzeniem, że rok 2021 to nie koniec cyklu, a początek nowego. Obieramy nowy kurs, z którym utożsamia się cała korporacja, poruszając się w świecie rozwiązań i możliwości.
ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
Jako pionierzy branży, niestrudzenie staramy się wprowadzać innowacje w zakresie produktów i usług oraz dostarczać możliwie najlepsze rozwiązania. Chcemy pomagać naszym klientom zarówno w sprostaniu wyzwaniom, jak i wykorzystaniu możliwości, tak aby osiągnąć wysoki poziom sukcesu. To, co robimy, nie ogranicza się do serii produktów: proponujemy rozwiązania, które dają wymierne rezultaty, rozwiązania, które mają znaczenie.
WITAMY W NASZEJ NOWEJ IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ